Jistě jste si všimli, že La Fichaise má v podtitulu označení (skoro)deník. Přestože se jedná o vpravdě geniální reklamní pojem, je třeba ho osvětlit dříve, než se nás začně někdo ptát, odkud se vzal (a podobné náhle se objevivší věci se vysvětlují špatně, jak nám ukázali pánové Gross a Čunek). Je využíván, protože ani studnice vtipu velice rozsáhlé redakce není nevyčerpatelná, jako bývala konta arabských šejků ve Švýcarsku, není v jejích silách La Fichaise aktualizovat opravdu pravidelně. Navíc je důležitější kvalita než kvantita. Nebojte se, ale že přijdete o pravidelný přísun 100% zavánějících informací. Zaručit vám totiž rozhodně můžeme průměrem minimálně 11,4 příspěvků za 1 uherský rok (s ohledem na současnou inflaci).
neděle 1. března 2009
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat