středa 27. května 2009

Vaječní snippeři

Investigativní sekce La Fichaise odhalila, jak je to s házením vajíček na mítincích ČSSD. Překvapením je, že se většinou nejedná se o žádnou politiku (byť nyní se situace trochu mění)! Podařilo se nám totiž získat rozhovor s jedním z vrhačů, který nám odhalil, že je voličem ČSSD a zdaleka nebyl mezi "vajíčkáři" sám...

Pepan Novák (34 let, malý soukromý zemědělec)
LF: Osvětlil by jste důvody, které vás vedly k ataku na předsedu ČSSD?
PN: Předně bych řekl, že to nebyl žádný útok. Přestože jsem drobný podnikatel, plně podporuji tuto stranu. A právě abych ji záchránil, jsem házel...
LF: Jak to máme chápat?
PN: Připadá mi, že náš předseda není v optimální formě a to dlouhé nehybné stání mu také na zdraví nepřidává. Řekl jsem si, že mu dopřeji trochu pohybu a rozptýlení.
LF: A tak jste ho trefil...
PN: Ne, neměla to být trefa. Vajíčko byl dárek, měl ho chytit. Jenže byl v té chvíli bohužel příliš zabrán do volebního programu, že si ho nevšiml.
LF: Tak to je smůla. A co ti ostatní?
PN: No vím nejméně o pěti mých dalších kamarádech, kteří se mnou spolupracují, ale ani oni neuspěli. Naopak se z nich stali domnělí útočníci.
LF: Tak snad vám to někdy vyjde...
PN: Doufejme že to bude dříve, než se to samé podaří příznivcům jiných stran. Slyšel jsem, že voliči ODS připravují zelné hlávky a v tom mají trochu výhodu, ty se po nárazu do hlavy nerozletí.

Žádné komentáře:

Okomentovat