čtvrtek 1. srpna 2013

Král Já I. se ukazuje

Král Já I., z vlastní vůle král a naše Milované veličenstvo, v poslední době ukazuje, že byrokratický vývoj směrem od deseti přikázání (Bible™) k Knihovna zákonů o miliardě stran (Parlament©) je opodstatněný a měl by pokračovat.

Dokud tedy nebude postižena každá eventualita, stále hrozí, že legislativa nebude fungovat tak, jak má. A to by byla škoda, protože všichni ještě pořád nejsme jeden jako druhý.

Redakce La Fichaise investigativně odhalila další oblasti, ve kterých by mohl král Já I. zasáhnout, zohnout ústavu a ohrozit tak budoucnost lidstva i České republiky. V neabecedním pořadí: kocovina, Becherovka, česnekové chlebíčky a marihuana.

1 komentář:

  1. Velmi bych doporučil půjčovací služby pan pedro každé osobě, která potřebuje finanční pomoc, a udrží vás na vrcholu vysokých adresářů pro jakékoli další potřeby. Ještě jednou chválím sebe a své zaměstnance za mimořádný servis a zákaznický servis, protože to je pro vaši společnost velkým přínosem a příjemným zážitkem pro dlužníky, jako jsem já. přeji vám do budoucna vše nejlepší.mr, pedro je nejlepší způsob, jak získat snadnou půjčku, zde je jejich e-mail .. pedroloanss@gmail.com děkuji za pomoc s půjčením ještě jednou v mém upřímném srdci, jsem navždy vděčný.

    OdpovědětVymazat