pátek 20. února 2009

Infekce jménem Facebook

Kdo nepíše o sociální síti Facebook, jako by mezi novináři nebyl. I (skoro)deník La Fichaise se rozhodl přispět svou troškou do mlýna, byť, zřejmě narozdíl od řady jiných redakcí, od Facebooku nedostal žádný úplatek. Facebook je teď v trendu - stačilo si koupit třeba čtvrteční MF Dnes (nebo snad Týden či Instinkt). No aspoň, že se novináři úplně neopakují, byť zdvižený prostředníček (pardon, ukazováček) nad nebezpečím odhalení našeho soukromí či problematice fotek kojících matek zmiňují zvláště rádi.
Bohužel náš odpovědný redaktor, který se statečně vrhl do bobtnajících prostor Facebooku, se nemůže pochlubit obrovským množstvím přátel, které je pro redaktory jiných periodik zcela zásadním ukazatelem nevím čeho, takže zde jejich sumu neuvádí.
Nicméně mediální tažení, která se nyní kolem tohoto fenoménu rozběhlo je téměř nevídaná. Není divu, že u nás obrovským tempem přibývají stále noví a noví uživatelé, protože, kdo o Facebooku nečetl/neslyšel/neviděl něco v televizi/nebyl přemlouván alespoň desetkrát je zřejmě podle mnohých křupan a z výpočetní techniky by měl používat nanejvýše kalkulačku (a to ještě jen ke sčítání - nejlépe nejnovějších nárustů dat uživatelů Facebooku). Amen.
Nebojte se a vydržte jednu z těchto největších reklamních kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům! Ať už na Facebooku nebo jinde, ale hlavně u La Fichaise...

Žádné komentáře:

Okomentovat